0
سبد خالی است
سبد خالی است
مقایسه

فروشگاه اینترنتی دیجی رُد

 

دوست عزیزم سلام

فروشگاه اینترنتی دیجی رُد با افتخار اعلام می کند با هدف ایجاد بستری امن برای خرید راحت مشتریان خود در تلاش است تا با برقراری بهترین امکانات برای انتخاب محصولات با کیفیت به مشتریان خود یاری رساند.در این خصوص ما بر آن شدیم تا امکان مقایسه محصولات را برای انتخاب راحت تر و با کیفیت تر برای شما عزیزان بر روی بستر این سایت فراهم کنیم.لذا در ادامه فرآیند انتخاب محصول و مقایسه آنها را به استحضار شما عزیزان می رساند.

 

1-برای استفاده از این امکان شما می بایست بر روی دکمه مقایسه روی سایت مطابق تصویر زیر کلیک نمایید.

2-بعد از فشردن دکمه مقایسه به صفحه زیر انتقال داده می شوید که در اینجا می بایست روی دکمه افزودن کالا برای مقایسه کلیک کنید.

3-در این مرحله شما هم می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و یا با کلیک کردن بر روی ذره بین وارد صفحه محصولات دیجی رُد شوید.

4-با کلیک بر روی ذره بین شما به صفحه محصولات دیجی رُد هدایت می شوید.در اینجا شما با زدن بر روی دکمه مقایسه، آن محصول به صفحه مقایسه اضافه می شود.

5-بعد از انتخاب محصولات می بایست به صفحه مقایسه رفته و اطلاعات محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

6-بعد از انتخاب محصول این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با زدن بر روی دکمه افزودن به سبد خرید مراحل خرید خود را تکمیل نمایید.لازم به ذکر است برای دریافت محصول خود می بایست در سایت اطلاعات خود را تکمیل و آدرس خود را ثبت نمایید.

                                                                                     

7- برای مقایسه محصولات سایت دیجی رُد اینجا کلیک کنید.