0
سبد خالی است
سبد خالی است
درباره ما

فروشگاه اینترنتی دیجی رد

با سلام

با احترام به استحضار می رساند فروشگاه اینترنتی دیجی رد در زمینه فروش محصولات مربوط به مد و پوشاک در حال حاضر شروع به فعالیت کرده است.این سایت حاصل تجمیع دانش متخصصان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و تجارت است. هدف اصلی ما ارائه محصولات با کیفیت منطبق با استانداردهای مطلوب جهانی با بهترین قیمت است. در این راستا دی‌جی رد ضمن عقد قرارداد با شرکت‌های وارد‌کننده و تولید کننده این محصولات سعی دارد محصولاتی با کیفیت بالا را در یک محیط متفاوت و امن اینترنتی، با قیمت‌های مناسب، در کمترین زمان و با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان قرار دهد. مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان ما در طول خرید به شما در انتخاب متناسب‌ترین محصول یاری می‌رساند.

دیجی رد مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. هدف ما در آینده بسیار نزدیک تامین گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی رد می باشد. دیجی رد با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی رد می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی رد را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی رد است.

از جمله مزایای ثبت نام و خرید از این سایت موارد زیر قابل ذکر است:

1-محیطی کاربر پسند و امن برای خرید

2-دسترسی به پکیج محصولات با کیفیت از برندها و قیمت‌های مختلف و البته دارای شاخص‌های استاندارد

3-مدیریت توسط مجموعه از افراد متخصص و آشنا با امور تجارت الکترونیک

4-تخفیفات ویژه و سیستم امتیازدهی برای مشتریان سایت

5-اهدای کدهای خرید قابل انتقال به دیگران یا تهیه هدیه برای دوستان و عزیزانتان

6-شما می توانید با ثبت نام در این سایت و دعوت از دوستانتان مجموع امتیازات خود را بالا برده و از مزایای این امتیازات بهره مند گردید.

سلامت و رضایت مشتریان آرزوی قلبی ماست.

هدف نهایی دیجی رد انجام خریدی آسان در محیطی امن و بدون دخالت انسان می باشد